Klachten

Klachten

ROC Mondriaan biedt een prettige leeromgeving waarin iedereen zich zo goed als mogelijk kan ontwikkelen. Maar waar gewerkt wordt, kunnen er ook zaken misgaan wat kan leiden tot ontevredenheid.

Als je ergens ontevreden over bent, ga altijd allereerst in gesprek met je eigen docent of je studieloopbaanbegeleider. Als je er niet uitkomt, kun je aansluitend de onderwijsmanager benaderen en in iedere school is er ook een speciale vertrouwenspersoon voor studenten.

In het Studentenstatuut staat precies omschreven hoe te handelen als je een klacht wilt indienen.

Reglementen
Voor klachten over toetsing en examinering is er het Reglement Commissie van Beroep voor de examens. Voor alle overige klachten is er het Reglement Klachtencommissie.

Als een student (of iemand anders die een klacht heeft) de klacht rechtstreeks wil melden, dan kan dat door een mail te sturen klachten@rocmondriaan.nl.

Ook als je advies wilt over het indienen van een klacht kun je hiernaartoe mailen of even bellen.

Zorg ervoor om zo precies mogelijk al je persoonlijke gegevens te vermelden, zoals exacte naam, adres, geboortedatum en eventueel de opleiding die je volgt. En niet te vergeten de klacht zelf en je e-mailadres. Vanzelfsprekend wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld. Je kunt ook in plaats van een mail een brief sturen naar onderstaand adres.

ROC Mondriaan Bestuursbureau
Leeghwaterplein 72
2521 DB Den Haag
Telefoon: 088 6663848

Voor werknemers van ROC Mondriaan bestaat er een regeling voor klokkenluiders. De contactpersoon is de heer L. Hofland, l.hofland@rocmondriaan.nl, telefoon 088- 666 3848.

Klachten zijn nooit fijn maar leren ons wel hoe we het beter kunnen doen
Leo Hofland, Klachtencoördinator