15:00 - 20:00 op meerdere locaties

Open Dag 23 januari

Zoeken

Mondriaankaart

Mondriaankaart

Bij ROC Mondriaan werken we met de Mondriaankaart. Met deze kaart krijg je toegang tot school- en werklocaties en lockers. Ook kun je geld koppelen aan deze kaart, om te kunnen betalen voor zaken als catering.
Klik hier voor antwoorden op al je vragen


  • Studenten en medewerkers


Hoe werkt de interne chip op mijn Mondriaankaart?


Je zet geld van je bankrekening naar de cloud (letterlijk vertaald: wolk). Dit is een opslagruimte op internet. Het tegoed staat in jouw eigen opslagruimte, hier kan niemand bij omdat je hierop moet inloggen. Het inloggen doe je met je Mondriaan codes die je ook voor de pc gebruikt.
Geef deze inlogcodes dan ook nooit af.

Waar staat SESB voor?


SESB staat voor Snel en Simpel Betalen en is het systeem waarmee je ‘in the cloud’ je eigen geld kunt koppelen aan je Mondriaankaart. ROC Mondriaan faciliteert dit door de Mondriaankaart met SESB aan te bieden, maar ROC Mondriaan heeft verder geen enkele rol en is dus geen bank.

Hoe laad ik mijn Mondriaankaart op?


Je kunt de kaart opwaarderen via een opwaardeerautomaat op de verschillende locaties – afrekenen met PIN (kosteloos)

Waar kan ik mijn Mondriaankaart opwaarderen?
Let op: exacte plek kan wijzigen!


Aspasialaan - Wand tussen gang en kantine
Brasserskade - Naast de automaten
Brouwersgracht - Centrale hal bij de automaten
Helenastraat 11 - Bij de automatenwand
Helenastraat 15 - Centrale hal bij de entree
Koningin Marialaan 9 - Centrale hal bij de entree
Leeghwaterplein - Kantine
Prof Holwerdalaan - 2e etage
Tinwerf 24 - Kantine bij trappenhuis
Vondellaan - Naast receptie
Waldorpstraat - Naast catering bij loopbrug
Zuidlarenstraat - Bij de automatenwand

Wat gebeurt er met mijn Mondriaankaart als ik wegga bij ROC Mondriaan?


Meld je bij de Infodesk van je locatie. Zij kunnen dit voor je regelen.

Verlies en diefstal van de Mondriaankaart

Wat moet ik doen als ik mijn Mondriaankaart met saldo ben kwijtgeraakt?


Meld je bij de Infodesk van je locatie. Ze zullen een nieuwe kaart voor je aanvragen. Deze kaart is binnen ± 1 dag op jouw locatie. Je kunt deze nieuwe kaart ophalen bij de Infodesk.

Wat moet ik doen als mijn Mondriaankaart weer teruggevonden wordt?


Als de aanvraag eenmaal gedaan is voor het vervangen van je kaart, zal de oude kaart na verloop van de dag niet meer werken. Haal dan toch je nieuwe kaart op de volgende dag bij de Infodesk.

Waar kan ik navragen of mijn Mondriaankaart gevonden is?


Vraag dit na bij de Infodesk van jouw locatie. Hier worden in principe gevonden kaarten afgegeven.

Staat het geld fysiek op mijn Mondriaankaart?


Nee. Jouw tegoed staat in de cloud. Zorg bij verlies dat je zo snel mogelijk je kaart blokkeert. De vinder kan binnen Mondriaan wel jouw tegoed gebruiken.

Problemen/vragen tegoed


Heb je vragen of problemen omtrent je tegoed (saldo), vul dan dit
formulier in. Hier kun je je vraag of probleem aanmelden.

  • Specifiek voor studenten

Hoe betaal ik bij de koffiemachine/catering?
Met de Mondriaankaart.

/h4Hoe betaal ik bij de Multifunctionals?
Met de Mondriaankaart. Voor het printen laat je de Mondriaankaart in de printerpaal zitten totdat de opdracht volledig is uitgevoerd. Druk vervolgens op stop en pas dan mag de kaart worden verwijderd uit de printerpaal.

  • Specifiek voor medewerkers

Hoe betaal ik bij de catering?


Met de Mondriaankaart.

Overschrijding printtegoed


Wanneer een medewerker over zijn maandelijkse printtegoed van 2500 printjes heen gaat zal het printsysteem automatisch overstappen op printen vanaf eigen saldo. Dit zal nooit midden in een printopdracht gebeuren want dan zal de melding 'KAART BUDGET NIET TOEREIKEND' op het scherm verschijnen. Voordat er opnieuw geprint kan worden zal er vervolgens eerst een nieuwe printopdracht verstuurd moeten worden maar (let op) dan wordt er vanaf eigen saldo geprint.