90 seconden pitchbattle

2 april 2014

Op dinsdag 1 april organiseerden de Haagsche Businessclub, de VBM Businessclub en ROC Mondriaan een pitchbattle. Ongeveer 150 ondernemers en studenten Handel en Economie gingen met elkaar in gesprek om de samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven te versterken.

Centraal stonden de “pitches” waarbij ondernemers de kans kregen om zichzelf en hun organisaties zo goed mogelijk in 30 seconden tijd te presenteren. Nadat dit een paar keer was gedaan kregen ook studenten die kans, en die grepen ze enthousiast aan. De sfeer zat er zo meteen al goed in en verder bood de bijeenkomst aan ondernemers de kans om te onderzoeken hoe ze een erkend leerbedrijf kunnen worden. Studenten deden op hun beurt ervaring op met laagdrempelig netwerken met professionals uit de beroepspraktijk.

Dat het een bijzondere middag was, is zeker ook te danken aan de studenten van de School voor Horeca en Facilitaire Dienstverlening, die onder begeleiding van Pierre Wind heerlijke zelfgemaakte hapjes presenteerden.


Meer nieuws lezen